5º CURSA ORIENTACIÓ DE GELIDA | 26/03/2023 | Visca l'orientació! Visca Gelida!

26/03/2023
Visca l'orientació! Visca Gelida!

5º CURSA ORIENTACIÓ DE GELIDA

5ª Cursa d'orientació de Gelida

5º CURSA ORIENTACIÓ DE GELIDA

CURSA D'ORIENTACIO DE GELIDA

DIUMENGE  26 DE MARÇ DE 2023

Aquest any el Club d’Orientació Catalunya (COC) conjuntament amb el Patronat d’Esports de Gelida  torna a organitzar el poper 26 de març del 2023 la 5a cursa d’Orientació Popular a Gelida, Alt Penedès.

I pels que no vau venir perquè us pensàveu que només es podia córrer i no estàveu preparats, us informem que el CIRCUIT ES POT FER CAMINANT.

Si no coneixes l’Esport de la Orientació te’n fem cinc cèntims:

• L’orientació la poden practicar tots els membres de la família: petits, grans i encara més grans.
  • Tenim circuits i mapes per a tots els nivells, fins i tot pels que no ho heu fet mai.
  • La cursa d’orientació es pot prendre com a un passeig enmig de la natura o com un esport competitiu. RECORDEU QUE QUI VULGUI HO POT FER CAMINANT.
  • L’orientació és un esport complert on es posa en joc la concentració, l’habilitat mental en saber interpretar el mapa reconeixent el lloc on estem i on volem anar i la capacitat física. Per això se’l coneix com l’esport del “Pensar i Córrer”.
  • Es recomana fer l’ús de la brúixola per poder navegar enmig del terreny i saber escollir adequadament la ruta més idònia.
  • I t’ajuda a conèixer nous llocs del nostre esplèndid país. Si veniu a Gelida, podeu aprofitar per visitar el nostre poble i el seu fantàstic entorn i quedar-vos en els establiments de restauració que hi ha.

Es donaran les explicacions necessàries a tota persona que ho necessiti per iniciar-se en aquest esport abans de que comenci la cursa.

Podeu trobar més informació sobre la orientació a la web de la Federació de Curses d’Orientació de Catalunya (FCOC):

També us podem informar si envieu un correu a gelida@clubcoc.cat

26/03/2023 Visca l'orientació! Visca Gelida!

Resultats

Esdeveniment Contingut Tipus Enllaç