CURSA ORIENTACIÓ DE GELIDA - EL PUIG - ANUL·LADA | 19/04/2020 | Visca l'orientació! Visca Gelida!

Cursa d'orientació de Gelida

Lloc:

Data:

Inici:

Acabament:

Tipus:

Acrònim:

Mapa El Puig - Gelida

2020-04-19

Cursa

Gelida

4 Circuits adaptats a tot tipus d'orientador des del principiant al expert

CIRCUITS

• C1 : Circuit llarg per a orientadors experimentats i que vulguin gaudir de la orientació o aprofitar per fer un entrenament. Destinada principalment a federats. Exigent física i tècnicament.Circuit Puntuable per la Lliga Penedès.
  • C2: Circuit intermig: ni massa llarg ni massa tècnic. Per aquells orientadors que ja tenen experiència i que volen gaudir d’una cursa, però sense acabar exhausts.
  • C3: Circuit d’iniciació per a adults i joves. Pensat especialment per a persones que no han fet mai aquest esport i vulguin provar la orientació. Aquest és un bon circuit per fer una sortida en família.
  • C4: Circuit per a nens i nenes. Pensat per a què el puguin fer sols si creieu que tenen unes nocions mínimes d’orientació i ús de mapes, o acompanyats si creieu que els pot anar millor. Circuit amb poca distància i dificultat.

DISTANCIES

CIRCUIT DISTÀNCIA FITES ESCALA
C1     1:7.500
C2     1:7.500
C3     1:7.500
C4     1:7.500
Traçador: Jaume Palau

Si no teniu clar el millor circuit per a vosaltres, podeu escriure al mail

gelida@clubcoc.cat.

Hi haurà un CORREXIC al voltant del Centre de Competició per als més menuts, ideal pels nens i nenes que ja saben caminar. Es podrà demanar el mapa allà mateix, no cal inscripció prèvia.

SORTIDA

La Sortida estará situada a 800 metres del centre de competicio , uns 12 minuts caminant

Les sortides seran amb Fita Start, és a dir, els corredors es poden dirigir al lloc de sortida i s’aniran deixant sortir de mica en mica segons cregui la organització.

Funcionament de la sortida:

• minut -3: es comprova el nom, categoria, la tarja sportident
  • minut -1 : comprovació de la categoria del mapa. No es pot mirar
  • minut  0 : Sortida

És responsabilitat del corredor comprovar que el mapa sigui el de la seva categoria.

SERVEIS:

• Hi haurà una ambulància a prop del centre de competició.
  • Avituallament líquid i sòlid a l’arribada. En cursa no hi haurà avituallament, tot i que es passa a prop de diverses fonts.
  • Hi haurà WC a les Escoles del Puig.
  • No hi haurà guarderia. Però per les parelles amb fills petits que vulguin córrer els dos, només cal que un d’ells es dirigeixi a la sortida a primera hora i l’altre a última hora. Per facilitar les coses, el pare/mare que vulgui sortir a primera hora que ens enviï un correu a gelida@clubcoc.cat i així ja ho tindrem en compte.

ALTRES INFORMACIONS MOLT IMPORTANTS:

•  Tot orientador que es retiri haurà de notificar a l`organització laretirada de la competició.
  • Us recomanem portar les cames tapades/protegides.

Imatges

DiaHora
Cursa d'Orientació de Gelida
19/04/2020 09:00 Obertura taula d'inscripcions i d'incidències